اقتصاد رامهرمز
 
هرگز زانو نخواهم زد،حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قامتم باشد.
جاذبه هاي گردشگري در رامهرمز
 
 
8 / 1 / 1392برچسب: رامهرمز, :: 10:29 ::  نويسنده : آرين

 

کشاورزي و دامداري

اقتصاد رامهرمز بر اساس زراعت، دامداري، باغداري و كارگري بنا نهاده شده است. كشاورزي در اين شهرستان به صورت سنتي انجام ميگيرد و كشاورزي مدرن و مكانيزه در هيچ جاي اين شهرستان مشهود نيست. نوع كشت بيش تر آبي بوده و كشت ديم فقط به گندم و جو اختصاص يافته است. منابع آب كشاورزي، رودخانه و چشمه و در بعضي از روستاها چاه هاي عميق و نيمه عميق هستند. ازعمده توليدات كشاورزي اين شهرستان مي توان گندم، جو، يونجه، خرما و تره بار را نام برد. دامداري نيز در اين شهرستان به صورت سنتي در كنار كار و كشاورزي انجام ميگيرد. مناطق شمالي، شرقي و جنوب شرقي اين شهرستان مناسب ترين مراتع براي چراي دام هاي اين شهرستان هستند. از جمله چراگاه چهل پلكاني در شمال رامهرمز كه ايلات و عشاير كوچ رو در فصل پاييز و زمستان به اين منطقه وارد ميشوند قابل ذكر است. فراورده هاي دامي و گوشت رامهرمز از جمله صادرات اين هرستان به منطقه به شمار ميرود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

با عرض سلام و خير مقدم به بازديدكنندگان محترم ، در اين وبلاگ سعي كردم كه ضمن معرفي آثار باستاني و جاذبه هاي گردشگري امكاني فراهم گردد تا مسافران محترم راحت تر بتوانند مكانهاي مورد نظر خود را بيابند. با سپاس
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مناطق گردشگري رامهرمز و آدرس romez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 41135
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1